wtorek, 12 marca 2013

Hej kochane, mam już trochę dość. Jak jestem na diecie nie ma efektów, wsparcia, niczego pozytywnego. Nie zawaliłam, straciłam motywację i boję się ,że znowu zawalę w niedługim czasie, proszę powstrzymajcie mnie od tego. Dzisiaj praca, jutro zajęcia, nic ciekawego. Jeszcze weekend mam spędzić u Babci to już w ogóle śmiechu warte, nie wiem jak sobie tam poradzę. Trzymajcie się kochane, postaram się Was wspierać!
Bilans:
śniadanie: jogurt z muesli 277
obiad: wafle ryżowe 306
suma: 583kcal

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie można się poddać ! Stajesz się wtedy silnym człowiekiem, spełniasz może swoje marzenia ? - nie wiem.
    Dodatkowo pomyśl o wakacjach, cieple.. Krótkie spodenki, gdy zawalisz to właśnie wtedy będziesz żałować, że nie zrobiłaś tego wcześniej.
    Marzenia starajmy spełniać się DZISIAJ, bo to słynne "OD JUTRA" niekiedy trwa wiecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy dzień jest dobry, żeby wszystko zmienić i żyj myślą, że nikt nie przychodzi od zaraz. Czasami wystarczą 2 dni, żeby zgubić kg, a czasami 2 tygodni na 2 kg.
    Będzie dobrze, a waga spadnie :).

    http://you-have-to-be-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. może masz po prostu przestój? albo wytrzymasz tydzień dwa i na pewno ruszy, albo coś zmień w diecie, może zmniejsz na chwile kcal lub nawet zwiększ, więcej ćwiczeń. i tak z tym wzrostem i waga musisz wyglądac super, a może wstawisz jakies zdjęcia swojej sylwetki? trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super bilans , myśl pozytywnie a nie negatywnie grunt to nastawienie
    powodzenia :)
    :http://klarisaana.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Babcie to ciężko przegadać, że się nie jest głodnym :) Ale dasz radę, musisz być silna :)
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń