niedziela, 17 marca 2013

Hej kochane, zalogowałam się na forum dla motylków i powiem szczerze, że mi się ono bardzo podoba. Choć jestem tam tylko jeden dzień już widzę, że dziewczyny są tam naprawdę świetne, no i wielką zaletą jest wiedza i porady jakie zgromadziły na tym forum. Pytałyście o moje zdjęcia, więc obiecuję, że jak osiągnę drugi cel to wstawię zdjęcia swojej sylwetki. Co do diety i weekendu to nie było tak, źle. Mama tylko coś wspomniała, że mało zjadłam, ale nie roniła problemów, więc juuuupi. A jutro na zajęcia. Trzymajcie się! :*
Aaa i jeszcze zapomniałam, waga 59,6 kg
Śniadanie: twaróg z rzodkiewką 230 kcal
Obiad: łosoś z piekarnika + papryka + liście szpinaku z suszonymi pomidorami i serem 470
Suma: 700 kcal

6 komentarzy:

  1. Heej ;) świetnie ci idzie. Gratuluje. 3maj tak dalej ;D Powodzenia.
    http://klarisaana.blog.interia.pl/?id=2631928

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te fora przerażają... One wszystkie chcą ważyć po "jak najmniej" i nawet BMI 12 nie jest im straszne... Ja się na coś takiego bym nie pisała.. trudno jest z tej drogi zawrócić.
    Jednak Twoje życie, Twoja decyzja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej 5 z przodu, ale obiecuję sobie że do końca miesiąca też ją zobaczę na wadze;) Malutki bilans..ehh przypomniały mi się czasy kiedy ukrywałam przed mamą moje niejedzenie, teraz już nie mam tego problemu, bo studiuję:) jestem tu nowa, będę odwiedzać i miło by było jak zajrzysz do mnie, trzymaj się cieplutko!:* a i mam pytanie, co to za forum? szukałam jakiegoś, ale w większości "cisza" ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę również dołączyć do forum :) Zapewne jest to bardzo pomocne! :) Dobrze, że piąteczka już z przodu :) Oby było tylko lepiej i żebyś osiągnęła wymarzoną wagę! :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze Ci idzie dieta/ zdrowe produkty, rewelacja :)
    Trzymaj się i wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej. wiesz ważysz prawie tyle co ja chce ważyć na końcu ;p chciałabym zobaczyć twoje zdjęcia. mam ten sam wzrost i planuje skończyć na ok58kg. No chyba że wtedy stwierdzę ze chce więcej. Także jeszcze długa droga przed mną ;p Dlatego chciałabym zobaczyć zdjęcia ;) Wpisuje do linków i będę zaglądać ;) Napisz mi też jakie masz tipy, zasady i co pomaga ci schudnąć, jak szybko chudniesz?

    OdpowiedzUsuń