środa, 6 marca 2013

Wiem, wiem, ostatnio moje posty są króciutkie, ale to wynika tylko i wyłącznie z braku czasu. Byłam dzisiaj na zakupach z przyjaciółką, które można uznać za udane, kupiłam aż 4 rzeczy, więc na mnie to bardzo dużo. Oczywiście dostało mi się od mamy, że wydaje pieniądze ,,na prawo i lewo" no, ale cóż zrobić. Jutro jazdy, rozmowa kwalifikacyjna, studia, kino. Ważę 59,9 więc zeszłam poniżej pierwszego celu. Właśnie, jak osiągnę wagę 56kg, to chcę zrobić dwa tygodnie stabilizacji tylko zupełnie nie wiem jak się za to zabrać, macie jakieś pomysły? Trzymajcie się kochane!:*
Śniadanie: jogurt wanilia-mango 250
Obiad: wafle sonko 306
Suma 556 kcal

1 komentarz:

  1. Heej ;) Jaka była twoja waga początkowa bo dopiero zaczynam czytać twojego bloga i jak narazie się troche nie doczytałam tej informacji }i{ Gratuluje zejścia poniżej 1 celu. Zostawiam link do mojego bloga : http://klarisaana.blog.interia.pl/
    P.S.
    Jeśli pozwolisz dodaje link do twojego bloga na mojego
    3maj się chudo papa powodzenia

    Dorota

    OdpowiedzUsuń